Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding – Bc. Hana Baráková
Bc. Hana Baráková
Diplomová práce
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
The Internal Communication of Wolters Kluwer Company focused on an Employer Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with internal communication of printing and publishing company in the Czech Republic from the perspective of employees and the perception of the company as an employer brand. It focuses primarily on internal communication and its development and status. The theoretical part of the thesis defines basic concepts such as internal communication, personal marketing, brand, employer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARÁKOVÁ, Hana. \textit{Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/we9lrk/.
Jak správně citovat práci
Baráková, Hana. Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klára Nollová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová