David Pinček
Bakalářská práce
On-line public relations
Online Public Relations
Anotace:
Cílem této práce je podat široký přehled o problematice on-line public relations a jeho praktického využití. Teoretická část této bakalářské práce s názvem „On-line public relations“ je věnována výhodám a nevýhodám internetovému marketingu, online vztahům s veřejností a způsobům, jak aplikovat marketing v neziskové organizaci. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu …víceKeywords
public relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
Pavlína Kozolková -
Propagace Environmentálních projektů v on-line marketingu
Diana Augustinová -
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
Pavlína Dostalíková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl
Název
Vložil
Vloženo
Práva