Metoda a pomůcky využívané při výuce matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Simona STOČESOVÁ, DiS.
Bc. Simona STOČESOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Metoda a pomůcky využívané při výuce matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením
Methods and tools used in mathematics for pupils with mild mental disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využívané metody vzdělávání a pomůcky při výuce matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením. Teoretická část obsahuje především přehled zásad vzdělávání, výukových metod a využívání pomůcek při výuce obecně. Dále potom kapitolu zaměřenou na specifika mentálního postižení, a nakonec se věnuje vzdělávání a výuce matematiky u osob s mentálním postiženým. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on methods and helping tools used during teaching mathematics to students with mild mental disabilities. The theoretical part of this thesis contains mostly of the overview of the basics of the rules of education, education methods and the usage of tools during education in general. Furthermore, the thesis contains a chapter focused on the specific parts of mental disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOČESOVÁ, Simona. \textit{Metoda a pomůcky využívané při výuce matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wesl5w/.
Jak správně citovat práci
STOČESOVÁ, Simona. Metoda a pomůcky využívané při výuce matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky žáků s ADHD na ZŠ Panenské Břežany
Pavla Pristášová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktivizační metody výuky rozvíjející komunikaci žáků na vybrané střední odborné škole
Aneta ŠTORKOVÁ -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ
Kristýna ZUBKOVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger
Název
Vložil
Vloženo
Práva