Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Ing. Denisa Novotná
Ing. Denisa Novotná
Bachelor's thesis
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer Behaviour with the Emphasis on the Decision Making Process of the Specific Targeted Groups
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. Teoretická část si klade za cíl souhrnně popsat spotřební chování, zejména charakteristiky, které ovlivňují spotřební rozhodování. Dále věnuji pozornost analýze nákupního rozhodovacího procesu spotřebitele a cílovým skupinám. V praktické části pracuji s primárními daty, která byla získána prostřednictvím …moreAbstract:
The focus of this bachelor thesis is to analyze consumer behavior with an emphasis on the decision making process of specific target groups. The point of the theoretical part of the thesis is to wholly describe consumer behavior and more specifically the characteristics which influence decision making processes. Furthermore close attention is paid to the analysis of the purchasing decision making process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e295u/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Denisa. \textit{Spotřební chování s~důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wewb9p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová