Tereza Velhartická

Diplomová práce

Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech

The communication strategy in marathon tourism with focus on RunCzech
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit jednotlivé formy komerčních komunikací běžeckého seriálu RunCzech a podat návrhy na zlepšení do budoucna. Teoretická část podrobněji popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací, definuje základní pojmy ze sportovního marketingu a z oblasti sportovního cestovního ruchu. Analytická část se věnuje maratonské turistice, představuje organizaci Prague …více
Abstract:
The aim of the Master's thesis is to analyse and assess the commercial communications of RunCzech and give recommendations for the future marketing plans. The theoretical part describes in details all of the forms of commercial communications, defines the basic terms from the field of sport marketing and sport tourism. The analytical part deals with the marathon tourism and introduces the organisation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Zoran Bartek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40761