Měření spokojenosti zákazníků pneuservisu – Patrik Niemiec
Patrik Niemiec
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků pneuservisu
Measuring Customer Satisfaction in Tire Service
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníka v pneuservisu. Cílem práce bylo navrhnout postup pro měření a monitorování spokojenosti zákazníků. Zjistit příčiny poklesu tržeb a navrhnout řešení.Abstract:
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the tire service. The aim was to devise a procedure for measuring and monitoring customer satisfaction. Investigate the causes of the decline in sales and propose solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Lucie Smištíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Eliška Hrůzová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Martin Kuška -
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová