Patrik Niemiec
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků pneuservisu
Measuring Customer Satisfaction in Tire Service
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníka v pneuservisu. Cílem práce bylo navrhnout postup pro měření a monitorování spokojenosti zákazníků. Zjistit příčiny poklesu tržeb a navrhnout řešení.Abstract:
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the tire service. The aim was to devise a procedure for measuring and monitoring customer satisfaction. Investigate the causes of the decline in sales and propose solutions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/89341
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Lucie Smištíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Eliška Hrůzová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Martin Kuška -
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová