Patrik Niemiec

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků pneuservisu

Measuring Customer Satisfaction in Tire Service
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníka v pneuservisu. Cílem práce bylo navrhnout postup pro měření a monitorování spokojenosti zákazníků. Zjistit příčiny poklesu tržeb a navrhnout řešení.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the tire service. The aim was to devise a procedure for measuring and monitoring customer satisfaction. Investigate the causes of the decline in sales and propose solutions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2011
  • Supervisor: Pavel Blecharz
  • Reader: Lucie Smištíková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava