Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky – Adéla Kerlinová
Adéla Kerlinová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Customer Satisfaction Measurement with the E-shop in the Consumer Electronics Market
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje měření spokojenosti zákazníků u společnosti ELKAM lighting s. r. o., která působí na trhu se spotřební elektronikou. Spotřební elektronika je v dnešní době potřebná pro každodenní fungování, kdy trh se stále rozrůstá a konkurence mezi firmami je vyšší. Cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky a následně navrhnout doporučení …viacAbstract:
The bachelor thesis describes the measurement of customer satisfaction at ELKAM lighting s. r. o., a company operating in the consumer electronics market. Consumer electronics are necessary for everyday functioning nowadays, when the market is growing and competition between companies is higher. The aim of the bachelor thesis is to analyze the customer satisfaction with e-shop in the consumer electronics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KERLINOVÁ, Adéla. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wf4jyf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Simon Lavrenťjev -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Trh se sýry a perspektivy dalšího vývoje
Věra HŘEBEČKOVÁ -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková