Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o. – Bc. Jana Černá
Bc. Jana Černá
Bakalářská práce
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je situační analýza vybraných produktů jazykové agentury. V této práci je detailně prozkoumáno externí a interní prostředí malé regionální jazykové firmy, která začínala své podnikání poskytováním jazykových kurzů pro veřejnost a v menší míře překladatelskými službami. Situační analýza je zaměřena na nabídku dvou poskytovaných služeb, a to nezávislého jazykového auditu a mezinárodních …víceAbstract:
Content of the thesis consists of a situational analysis of selected products of a language school. The thesis researches the external and internal environment of a small regional language school, which started its business by providing language courses for the public and translation services. The situational analysis mentioned above is focused on two services offered by the school – the independent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qfvuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Soňa Nohelová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová -
Stylistic Analysis of Non-Commercial Advertisements Promoting Women Empowerment
Zeinab Tafran -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková