Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti – Bc. Veronika Strnadová
Bc. Veronika Strnadová
Bakalářská práce
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
Activities form of sales promotion in a concrete company
Anotace:
Tématem této práce jsou aktivity podpory prodeje, které jsou složkou promotion, tedy jednoho ze 4P. Podpora prodeje si klade za cíl přesvědčit zákazníka ke koupi a tvoří přidanou hodnotu pro podnik i pro zákazníka. Definovala jsem cenové, necenové a informativní aktivity, které se využívají a jejich použití závisí na cílech podniku. Na základě teoretických poznatků jsem mohla analyzovat aktivity konkrétního …víceAbstract:
Subject matter of this work are activities of sales promotion which are component parts of promotion, one of 4P’s. The targets of sales promotion are to persuade a customer to buy a product. Moreover it generates added value for company and for customer. I have defined price, non price and informative activities which are used. The application of these activities consists in the corporate purposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/liqye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Tomáš Porupka -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá -
Aktivity ŠKODA After Sales Training při zavedení nového modelu na trh
Tereza Svobodová -
Intradení obchodování futures trhů pomocí Time & Sales
Daniel Martin Boháček -
Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh
Milan Lebeda -
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Petra Pastorčáková -
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
Alena Machačová