Bc. Veronika Strnadová

Bakalářská práce

Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti

Activities form of sales promotion in a concrete company
Anotace:
Tématem této práce jsou aktivity podpory prodeje, které jsou složkou promotion, tedy jednoho ze 4P. Podpora prodeje si klade za cíl přesvědčit zákazníka ke koupi a tvoří přidanou hodnotu pro podnik i pro zákazníka. Definovala jsem cenové, necenové a informativní aktivity, které se využívají a jejich použití závisí na cílech podniku. Na základě teoretických poznatků jsem mohla analyzovat aktivity konkrétního …více
Abstract:
Subject matter of this work are activities of sales promotion which are component parts of promotion, one of 4P’s. The targets of sales promotion are to persuade a customer to buy a product. Moreover it generates added value for company and for customer. I have defined price, non price and informative activities which are used. The application of these activities consists in the corporate purposes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní