Diferenciace podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně – Bc. Kantová Kantová
Bc. Kantová Kantová
Bachelor's thesis
Diferenciace podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně
Selective classrooms in lower-secondary schools in Brno
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá diferenciací podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně. Cílem bakalářské práce je představit diferenciaci podle tříd na druhém stupni ZŠ a zaměřit se na jednotlivé výběrové třídy. V teoretické části se práce zabývá pojmem diferenciace ve vzdělávání, historií diferenciace ve vzdělávání a systémem marketizace vzdělávání. Empirická část se skládá ze dvou částí. První …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on selective classrooms in lower-secondary schools in Brno. The goal of the thesis is to introduce selective classrooms in lower-secondary schools in Brno and to focus on individual selective classrooms. In the theoretical part, the bachelor focuses on the concept of differentiation in education, the history of differentiation in education, and the system of marketization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m1vu5/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: MA Tomáš Lintner
- Reader: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová