Klára Špačková

Bachelor's thesis

Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií

Digital Marketing in Tourism - Increasing of awareness of the Czech republic as a tourist destination on foreign markets via social media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v cestovním ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií. Práce poskytuje jak teoretická východiska, tak i příklady z praxe v podobě hloubkové případové studie. Teoretická část popisuje rozdíl mezi marketingem a digitálním …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses wffqbe wffqbe/4
7/6/2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.