Bc. Michal Šlechta

Diplomová práce

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and work with Marketing Mix
Anotace:
Předmětem mé práce je analýza stávajícího systému řízení marketingového mixu s ohledem na principy metody STP. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Belet a.s. V první, teoretické, části práce jsou stanovena teoretická východiska pro využití jednotlivých prvků metody STP a práci s marketingovým mixem. Ve druhé části je nejprve charakterizován výše zmíněný podnik a následně …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is analysis of present marketing mix management with a view to principles of the STP Method. This Diploma thesis is worked out in condition of a middle sized company Belet a.s. In the first theoretical part, there is specified theoretical data for using of individual parts of the STP Method and the marketing mix. In the second part, there is firstly described a company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace