Metoda STP a práce s marketingovým mixem – Bc. Michal Šlechta
Bc. Michal Šlechta
Diplomová práce
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP Method and work with Marketing Mix
Anotace:
Předmětem mé práce je analýza stávajícího systému řízení marketingového mixu s ohledem na principy metody STP. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Belet a.s. V první, teoretické, části práce jsou stanovena teoretická východiska pro využití jednotlivých prvků metody STP a práci s marketingovým mixem. Ve druhé části je nejprve charakterizován výše zmíněný podnik a následně …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is analysis of present marketing mix management with a view to principles of the STP Method. This Diploma thesis is worked out in condition of a middle sized company Belet a.s. In the first theoretical part, there is specified theoretical data for using of individual parts of the STP Method and the marketing mix. In the second part, there is firstly described a company …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing STP metoda segmentace segment targeting positioning marketingový mix marketingová strategie marketingový výzkum chování zákazníků produkt trh data. Keywords Marketing STP Method segmentation marketing mix marketing strategy marketing research customers behavior product market data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tlqn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová