Employer branding ve společnosti Atlas Copco – Jana Hladíková
Jana Hladíková
Diplomová práce
Employer branding ve společnosti Atlas Copco
Employer Branding of Atlas Copco
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nástroji interního a externího Employer Brandingu. V současném velmi konkurenčním prostředí se ukazuje, že firmy věnující zvýšenou pozornost budování značky zaměstnavatele, mají na trhu práce nezanedbatelnou konkurenční výhodu. Cílem práce je zhodnotit efektivitu využívání nástrojů Employer Brandingu ve společnosti Atlas Copco. Analýza interních nástrojů je provedena na základě …víceAbstract:
The thesis deal with the internal and external tools of Employer Branding. Recently, it has been shown, that companies paying special attention to buildindg an Employer Brand, have a significant competitive advantage in the labor market. The goal of this thesis is to evaluate the effectiveness of Employer Branding tools in Atlas Copco. The analysis of internal tools is based on the results of Insight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Marcela Palíšková
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a angažovanost zaměstnanců
Adam Vaníček -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Veronika Krotilová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Daniela Cmuntová -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního
Pavel Schmied -
Péče o zaměstnance, firemní strategie
Klára Vohnoutová