Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně – Patricie KADLECOVÁ
Patricie KADLECOVÁ
Master's thesis
Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně
Possibilities of developing the reading literacy of primary school first grade pupils
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně základních škol. Cílem praktické části je utvoření uceleného metodického souboru lekcí čtenářské gramotnosti, které mohou sloužit učitelům, jež mají snahu u svých žáků rozvíjet právě čtenářskou gramotnost. V části teoretické jsou pak vysvětleny pojmy: gramotnost, čtenářská gramotnost či funkční gramotnost a …moreAbstract:
This thesis deals with the possibilities of developing the reading literacy of primary school first grade pupils. The aim of the practical part is to create a coherent set of methodological lessons in reading literacy, which can serve teachers who are seeking to develop their pupils just reading literacy. In the theoretical concepts are explained these terms: literacy, reading literacy and functional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Accessible from:: 27. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eva Lukavská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KADLECOVÁ, Patricie. Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková