Úloha marketingu v činnosti firmy – Bc. Iana Vistalscaia
Bc. Iana Vistalscaia
Bakalářská práce
Úloha marketingu v činnosti firmy
Marketing role in a company s operations
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza uplatnění marketingových aktivit v konkrétním podniku působícím na moldavském trhu a zhodnocení této analýzy z pohledu jejího postavení na trhu. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingu, cestovního ruchu, marketingu služeb cestovního ruchu, marketingových nástrojů a jim odpovídající marketingové politiky. Praktická část je zaměřena na analýzu …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the application of marketing activities in a particular company operating on the Moldovan market and its evaluation in terms of its market position. The theoretical part deals with the topics of marketing, tourism, marketing of tourism services, marketing tools and corresponding marketing policy. The practical part is focused on the analysis of the state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yuk0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj cestovního ruchu v Libereckém kraji prostřednictvím podpory podniků působících v cestovním ruchu
Jana Paidarová -
Rozvoj cestovního ruchu na Broumovsku prostřednictvím podpory podniků působících v cestovním ruchu
Pavlína Dítětová -
Analýza cestovního ruchu ve vybrané turistické oblasti České republiky se zaměřením na seniory
Dominika Kostrhonová -
Význam hotelových služeb pro rozvoj cestovního ruchu v regionu Praha
Nikola Čížková -
Netradiční formy cestovního ruchu - potenciál a využití v rámci venkovského cestovního ruchu
Jan Lopata -
Návrhy řešení a formy podpory pro „restart“ cestovního ruchu
Terezie Radiňáková -
Využití nových trendů v podniku cestovního ruchu
Jaroslav Slezák -
Rodinné podnikání v ubytovacích službách cestovního ruchu
Ondřej Černý