Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ – Barbora Vrbová
Barbora Vrbová
Master's thesis
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením pojmů gramotnost, negramotnost a čtenářská gramotnost. Pozornost je taktéž věnována problematice čtenářství a čtení, a to jak vymezení těchto pojmů, tak způsobům a metodám čtení textu, strategiím, etapám rozvoje čtenářství i faktorům ovlivňujícím čtenářskou gramotnost. Tato část diplomové práce se také věnuje českým výzkumům čtenářské gramotnosti …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the definition of the concepts of literacy, illiteracy, and reading literacy. Attention is also paid to reading, namely the definition of these terms, as well as the ways and methods of reading texts, strategies of reading, stages of literacy development and factors influencing literacy. This part of the thesis deals with Czech reading literacy research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBOVÁ, Barbora. \textit{Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wgazaq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrbová, Barbora. Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Environmentální gramotnost žáků na vybrané střední odborné škole
Michaela Moudrá -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Finanční gramotnost studentů na vybraných středních školách v ČR
Nicola Sopková -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Geometrická gramotnost dítěte na konci předškolního vzdělávání
Kateřina Slavíková -
Finanční gramotnost žáků SŠ
Lucie Horáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
29/4/2022