Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera – Bc. Zuzana Krupová
Bc. Zuzana Krupová
Bachelor's thesis
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
The Differentiation and the usage of product placement in films of the producer Miloslav Šmídmajer
Abstract:
Bakalářská práce „Diferenciace podoby a užití product placementu v producentské tvorbě Miroslava Šmídmajera“ pojednává o způsobu prezentace a implementace product placementu do filmu a jeho vliv na finální podobu díla. Práce si klade za cíl představit trendy a postupy pro užití product placemntu a následně je demonstrovat na producentské tvorbě Miloslava Šmídmajera. V teoretické části se věnuji převážně …moreAbstract:
The bachelor's thesis „Differentiation of the form and use of product placement in the production of Miroslav Šmídmajer“ discusses ways of presentation and implementation of product placement into film and its influence on the final form of the work. The work aims to introduce trends and practice of the use of the product placement and then demonstrate them on the production of Miloslav Šmídmajer. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eqz61/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Večeřa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tereza Bochinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUPOVÁ, Zuzana. \textit{Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wgl33n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Theses on a related topic
-
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Právo proti nekalé soutěži a zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
Dorota Rudelová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
Hana Grombířová -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc