Evaluation of Corporate Social Responsibility on Brand Equity – Margav Soni
Margav Soni
Diplomová práce
Evaluation of Corporate Social Responsibility on Brand Equity
Abstract:
Research Methodology The thesis will be divided into two parts. First section will be theoretical part which will be concentrating on collecting secondary data with the help of the published literature that is currently accessible on the different aspects like Customer loyalty, customer’s association with brand, customer’s awareness regarding brand and brand equity to provide a detailed picture of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wgm8bt wgm8bt/3
2. 12. 2024
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2024