Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích – Bc. Jana Hamtilová
Bc. Jana Hamtilová
Master's thesis
Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích
Public marketing on social media
Abstract:
Diplomová práce se zabývá veřejnosprávní marketingem na sociálních sítích hlavních měst států střední Evropy. Existuje velmi omezený empirický výzkum, který zkoumá faktory ovlivňující zapojení zainteresovaných stran na platformách sociálních médií, a v podstatě žádný, který by se týkal pouze střední Evropy. Cílem této práce je měřit angažovanost občanů podle typu publikovaného obsahu a typu médií na …moreAbstract:
This thesis deals with public marketing on social media platforms in Central European states. The existing empirical research, which is very limited, examines factors affecting stakeholder engagement on social media platforms while none of existing ones relates only to Central Europe. The aim of this work is to measure citizens' engagement according by type of content and type of media. The examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5852
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMTILOVÁ, Jana. \textit{Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wgmtuo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing na sociálních sítích
Luboš Jebavý -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights