Mezigenerační učení mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole – Mgr. Barbora Hejná
Mgr. Barbora Hejná
Bachelor's thesis
Mezigenerační učení mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole
Intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mezigeneračním učením mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak probíhá mezigenerační učení mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole. Práce je pojata jako teoretickou-empirická. V teoretické části je popsán začínající učitel, uvádějící učitel a mezigenerační učení. V empirické části je prezentován výsledek výzkumné …moreAbstract:
This thesis deals with intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school. A main goal of this thesis is to clarify the process of intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school. The thesis is conceived as a theoretical-empirical. The theoretical part describes beginning teacher, mentor and intergenerational learning. The empirical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/phzh7/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Mezigenerační přenos a mezigenerační podobnost hodnotových orientací
Eva Šebestová -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel a problematika kázně na základní škole
Monika ŠKRABALOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková