Produkt placement jako nová forma komerční komunikace – Bc. Štěpán Kadlec
Bc. Štěpán Kadlec
Master's thesis
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Product placement as a new form of commercial communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá v českém prostředí novým nástrojem komerční komunikace, product placementem. Pokouší se nástroj nejen charakterizovat, ale také zařadit mezi ostatní nástroje marketingového mixu. Dále má práce posoudit efektivnost nástroje a zhodnotit kvalitu práce s tímto nástrojem na domácím trhu.Abstract:
This diploma is focused on new tool of commercial communication, product placement č. which is new in the Czech Republic. Diploma is trying to describe this tool and place it among others tools of marketing communication mix. As next aim, this work is judging effectiveness of product placement and valorizes quality of treatment in Czech audiovisual production.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wvhtq/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The production of antibodies in plants as a new tool for the functional study of plant hormone cytokinin in Nicotiana tabacum
Zuzana Gelová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy
Barbora GROSSOVÁ -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Daniela Horucková -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk