Bc. Štěpán Kadlec

Master's thesis

Produkt placement jako nová forma komerční komunikace

Product placement as a new form of commercial communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá v českém prostředí novým nástrojem komerční komunikace, product placementem. Pokouší se nástroj nejen charakterizovat, ale také zařadit mezi ostatní nástroje marketingového mixu. Dále má práce posoudit efektivnost nástroje a zhodnotit kvalitu práce s tímto nástrojem na domácím trhu.
Abstract:
This diploma is focused on new tool of commercial communication, product placement č. which is new in the Czech Republic. Diploma is trying to describe this tool and place it among others tools of marketing communication mix. As next aim, this work is judging effectiveness of product placement and valorizes quality of treatment in Czech audiovisual production.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní