Problematika nedemokratických režimů v Sýrii, Libyi a Iráku v druhé polovině 20. století a na počátků 21. století – Bc. Pavel CHRBJÁT
Bc. Pavel CHRBJÁT
Diplomová práce
Problematika nedemokratických režimů v Sýrii, Libyi a Iráku v druhé polovině 20. století a na počátků 21. století
Problematics of undemocratic regimes in Syria, Libya and Iraq in the second half of the 20th century and a at the beggining of the 21st century.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou nedemokratických režimů v Sýrii, Libyi a Iráku. Specifikuje jejich historický vývoj a společné znaky politických režimů. Soustředí se na analýzu problematiky tranzice k demokracii. Poskytuje komparaci mezi jednotlivými státy, jejich režimy a snahami o tranzici k demokracii. Soustředí se na analýzu politických změn ve vybraných státech. Práce také navrhuje možné pedagogické …víceAbstract:
Thesis is dealing with problematic of undemocratic regimes in Syria, Libya and Iraq. It specifies historical development and social features of political regimes. Thesis focuses on comparation between states, their regimes and attempts for transition to democracy. Thesis is focused on analysis of political changes in chosen states. Thesis also proposes possible pedagogical usage of studied topic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRBJÁT, Pavel. \textit{Problematika nedemokratických režimů v Sýrii, Libyi a Iráku v druhé polovině 20. století a na počátků 21. století}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wh8v78/.
Jak správně citovat práci
CHRBJÁT, Pavel. Problematika nedemokratických režimů v Sýrii, Libyi a Iráku v druhé polovině 20. století a na počátků 21. století. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Tranzice Chorvatska: k demokracii přes válku a hybridní režim
Vanda Skácalová -
Tunisko a jeho tranzice k demokracii v důsledku událostí arabského jara
Nikola Ludvíková -
Tunisko jako příklad úspěšné tranzice k demokracii role občanské společnosti v procesu
Tereza FRIEDRICHOVÁ -
Tranzice Československa k demokracii v letech 1989 - 1993
Adam LORENC -
Komparace přechodu k demokracii v Kolumbii a ve Venezuele
Veronika Paďourová -
Komparace přechodu k demokracii států střední Evropy – Československo a Polsko
Lukáš Pevný -
Komparace přechodu k demokracii v Chile a Portugalsku
Milan Knobloch -
Role politických elit při přechodu k demokracii v Portugalsku a Československu
Tereza Tichá
Název
Vložil
Vloženo
Práva