Hanna Ustsiuhava

Diplomová práce

Komunikační strategie vybrané firmy

Communication Strategy of Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována analýze komunikační strategie letecké společnosti Emirates. Cílem práce je zhodnotit jednotlivé komunikační nástroje společnosti Emirates a odhalit potenciál pro optimalizaci její stávající komunikační strategie. V diplomové práci je podrobně rozebrán a zanalyzován rozšířený marketingový mix Emirates, který se skládá z produktu, ceny, distribuce, komunikačního mixu …více
Abstract:
The master thesis covers detailed analysis of Emirates Airline’s marketing mix, which includes evaluation of product, price, place, promotion, people, processes and physical evidence. The main goal of this master thesis is to evaluate communication strategy of Emirates Airline and reveal the potential for its optimization. In order to effectively evaluate its communication strategy, attention is paid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73231