Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Šárka Pešičková
Bc. Šárka Pešičková
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Anotace:
V této bakalářské práci bude vypracována marketingová situační analýza maloobchodní jednotky aplikovaná na firmu Levné knihy a.s. Jako první bude zpracovaná analýza interních faktorů podniku pomocí PESTLE analýzy. Z vypracovaných výsledků analýzy konkurence a strategických map zjistíme jaká konkurenční firma je pro analyzovanou společnost největším konkurentem. Pomocí metody určení strategických alternativ …víceAbstract:
There will be worked out a marketing situational analysis of retail Levné knihy in this thesis. First of all will be written up analysis of internal factors analysis. From the compiled results of competition analysis and strategic maps we find out what the company is for the analyzed company largest competitor. Using the method of determining the strategic alternatives will be found, in what position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bepr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Marek Kocánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing obchodní společnosti
Martin Zelenka -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová