Bc. Šárka Pešičková

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

Anotace:
V této bakalářské práci bude vypracována marketingová situační analýza maloobchodní jednotky aplikovaná na firmu Levné knihy a.s. Jako první bude zpracovaná analýza interních faktorů podniku pomocí PESTLE analýzy. Z vypracovaných výsledků analýzy konkurence a strategických map zjistíme jaká konkurenční firma je pro analyzovanou společnost největším konkurentem. Pomocí metody určení strategických alternativ …více
Abstract:
There will be worked out a marketing situational analysis of retail Levné knihy in this thesis. First of all will be written up analysis of internal factors analysis. From the compiled results of competition analysis and strategic maps we find out what the company is for the analyzed company largest competitor. Using the method of determining the strategic alternatives will be found, in what position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Marek Kocánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma