Bc. Šárka Pešičková

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

Abstract:
V této bakalářské práci bude vypracována marketingová situační analýza maloobchodní jednotky aplikovaná na firmu Levné knihy a.s. Jako první bude zpracovaná analýza interních faktorů podniku pomocí PESTLE analýzy. Z vypracovaných výsledků analýzy konkurence a strategických map zjistíme jaká konkurenční firma je pro analyzovanou společnost největším konkurentem. Pomocí metody určení strategických alternativ …more
Abstract:
There will be worked out a marketing situational analysis of retail Levné knihy in this thesis. First of all will be written up analysis of internal factors analysis. From the compiled results of competition analysis and strategic maps we find out what the company is for the analyzed company largest competitor. Using the method of determining the strategic alternatives will be found, in what position …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Marek Kocánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management