Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor – Karel Mácha
Karel Mácha
Bakalářská práce
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor
Consumer behaviour research - outdoor gear
Anotace:
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor, teoretická část plus praktická část, popisující celý výzkum včetně stanovení hypotéz.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2006
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Bursíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Výzkum spotřebního chování studentů středních a vysokých škol v souvislosti s cestováním
Martina Jetýlková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Daniel Prošek -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence
Olga Šulcová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník