Filip Englich

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se nejprve zaměří na všeobecné představení marketingových prostředků. Dále se bude zabývat definicí a seznámení s cílovou skupinou, pozornost bude věnována také typologii seniorů.
Abstract:
The bachelor thesis will first focus on a general presentation of marketing tools. It will also deal with the definition and acquaintance with the target group, attention will also be paid to the typology of seniors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní