Program „Sociální intervence a poradenství“ jako alternativní forma terapie pro děti s ADHD – Mgr. Petra Tučková
Mgr. Petra Tučková
Bakalářská práce
Program „Sociální intervence a poradenství“ jako alternativní forma terapie pro děti s ADHD
Programme of the „Social Intervention and Consultancy“ as the Alternative form of the Therapy for Children with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce “Program ‘Sociální intervence a poradenství’ jako alternativní forma terapie pro děti s ADHD” shrnuje dosavadní poznatky v přístupu k dětem s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou (ADHD - Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Práce se zabývá uceleným vymezením poruchy ADHD, sumarizuje hlavní pilíře poradenského systému pro osoby s touto poruchou a podrobně analyzuje přínosy …víceAbstract:
The bachelor thesis „Programme of the ´Social Intervention and Consultancy´ as the Alternative form of the Therapy for Children with ADHD“observes up to now findings of the approach to the children with the attention deficit hyperactivity disorder (ADHD). Thesis concerns with the comprehensive qualification of the ADHD, summarises main principles of the consultancy system and analyses benefits of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfvuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ADHD - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou
Vladimíra Skalická -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Práce vedoucích letních dětských táborů s dětmi s ADHD
Martina Faitová -
Přístupy k lidem s ADHD a jejich praktické využití v konkrétní základní škole
Jaroslava Botková