Bc. Aneta Čížková

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu

Abstract:
Cílem bakalářské práce je definovat a analyzovat řízení vztahů se zákazníky v předem definovaném podnikatelském subjektu. Tato práce byla rozdělena na dvě části, na teoreticko-metodologickou a aplikační. První část práce poskytuje základní definice a souvislosti v problematice řízení vztahů se zákazníky. Aplikační část zkoumá podnikatelský subjekt Modrý domeček ve městě Řevnice, nedaleko Prahy. Základním …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to define and analyse customer relationship management of a defined business subject. The thesis was devided into two parts, theoretical and application part. The first part explains the main definitions and the context of the CRM. The second part determine the Cafe Modrý domeček, located in Řevnice (nearby Prague). The main goal is to evaluate the current status of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martíšek František

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích