Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Aneta Čížková
Bc. Aneta Čížková
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definovat a analyzovat řízení vztahů se zákazníky v předem definovaném podnikatelském subjektu. Tato práce byla rozdělena na dvě části, na teoreticko-metodologickou a aplikační. První část práce poskytuje základní definice a souvislosti v problematice řízení vztahů se zákazníky. Aplikační část zkoumá podnikatelský subjekt Modrý domeček ve městě Řevnice, nedaleko Prahy. Základním …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to define and analyse customer relationship management of a defined business subject. The thesis was devided into two parts, theoretical and application part. The first part explains the main definitions and the context of the CRM. The second part determine the Cafe Modrý domeček, located in Řevnice (nearby Prague). The main goal is to evaluate the current status of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/f4lla/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÍŽKOVÁ, Aneta. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wiktkj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Pracovní motivace a spokojenost zaměstnanců, Work Motivation and Satisfaction of Employees
Tereza Lopatová -
Motivace a spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Morávek -
Spokojenost zaměstnanců na Specializovaném finančním úřadě v Praze a jejich motivace k setrvání ve státní správě
Simona Valkov -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko