Bc. Aneta Čížková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat a analyzovat řízení vztahů se zákazníky v předem definovaném podnikatelském subjektu. Tato práce byla rozdělena na dvě části, na teoreticko-metodologickou a aplikační. První část práce poskytuje základní definice a souvislosti v problematice řízení vztahů se zákazníky. Aplikační část zkoumá podnikatelský subjekt Modrý domeček ve městě Řevnice, nedaleko Prahy. Základním …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to define and analyse customer relationship management of a defined business subject. The thesis was devided into two parts, theoretical and application part. The first part explains the main definitions and the context of the CRM. The second part determine the Cafe Modrý domeček, located in Řevnice (nearby Prague). The main goal is to evaluate the current status of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martíšek František

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích