Případová studie přípravy a průběhu reklamní kampaně v developerské společnosti – Ing. Kristýna Reichenauerová
Ing. Kristýna Reichenauerová
Master's thesis
Případová studie přípravy a průběhu reklamní kampaně v developerské společnosti
Case study of preparation and conduct advertising campaign in the development’s company
Anotácia:
Cílem práce je vytvoření fiktivní reklamní kampaně pro společnost, která se zabývá prodejem realit. Je nutno zmapovat konkurenci, která je i v případě regionálního trhu velmi rozvinutá. Je tedy nezbytné, aby tato konkrétní realitní kancelář měla detailně připravenou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Společnost si svou kampaň realizuje sama, díky svému marketingovému oddělení. Marketingové …viacAbstract:
Work aims to create a fictitious advertising campaign for a company that sells realit. It is necessary to watch competition, which is also a regional market, well developed. It is therefore necessary for this particular real estate office to have detailed prepare marketing communications and advertising campaign. the company makes its campaign with its own marketing department. The marketing department …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h2azg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček