Budování ekonomické gramotnosti z pohledu učitelů gymnázií – Bc. Pavlína Beyblová
Bc. Pavlína Beyblová
Diplomová práce
Budování ekonomické gramotnosti z pohledu učitelů gymnázií
The Economy Literacy Construction Concept of the Curriculum of Teachers General Upper Secondary School
Anotace:
Ekonomická témata nás obklopují poměrně často. Setkáváme se s nimi při řešení běžných životních situací, při zajištění sebe a své rodiny, ale také při politických debatách, kdy se snaží politici přesvědčit občana coby potencionální voliče o svém receptu na řešení aktuálního problému. Ve své práci se zaměřuji na budování ekonomické gramotnosti z pohledu učitelů gymnázií. Na to, jak hodnotí možnosti …víceAbstract:
We are very often surrounded by economic topics. We meet them in solving common situations, in indemnity of ourselves and our family, but also during the political debates when the politicians try to persuade us about the best solutions on our problems. In my thesis, I focus on the building of economic literacy from the point of view of the general upper secondary school teachers. I focus on the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/csxbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
Systém profesního vzdělávání v bezpečnostních sborech v České republice
Martina Kubištová -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Pohled Josefa Kořenského na vzdělávání v cizích zemích v druhé polovině 19. století na základě analýzy Kořenského cestopisného díla
Adam Píža -
Jak zaměstnanci sociálních služeb, kteří pracují s duševně nemocnými v Olomouckém kraji, hodnotí využitelnost vzdělávání v dluhovém poradenství v praxi
Ivana VYLEŤALOVÁ