Bc. Barbora HAMOUZOVÁ

Diplomová práce

Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení

Issues of the development of metacognition in pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na sledování úrovně metakognitivního uvědomění u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem práce je zjistit, zda existují rozdíly v úrovni metakognice mezi žáky hlavního vzdělávacího proudu a žáky s vybranými specifickými po-ruchami učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vybranými specifickými poruchami učení v kontextu možného …více
Abstract:
The thesis focuses on monitoring the level of metacognitive awareness in students with some specific learning disabilities. It aims to determine whether there are differences in the level of metacognition between mainstream pupils and pupils with the selected lear-ning disabilities. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoreti-cal part deals with the possible development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAMOUZOVÁ, Barbora. Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství