Customer Relationship Management – Tereza Otčenášková
Tereza Otčenášková
Diplomová práce
Customer Relationship Management
Analýza systémů v oblasti podpory vztahů se zákazníky.
Customer Relationship Management
Anotace:
V současném dynamickém prostředí by se každá společnost měla v rámci snahy o vytvoření a podpoření své konkurenceschopnosti věnovat otázkám vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management (CRM) lze považovat za jeden z komplexních nástrojů, které mohou přispět nejen ke zefektivnění firemních procesů a zvýšení spokojenosti zákazníků i zaměstnanců, ale i ke zvýšení povědomí o etických a kulturních …víceAbstract:
Every organisation should address the issues linked with customer relations within current dynamic environment because of gaining and retaining the competitive advantage. Customer Relationship Management (CRM) can be employed as a complex tool contributing to the organisational processes improvement or customer and employee satisfaction enhancement. Moreover, it supports the awareness about the ethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Hana Mohelská
- Oponent: Marcela Sokolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová