Tereza Otčenášková
Master's thesis
Customer Relationship Management
Analýza systémů v oblasti podpory vztahů se zákazníky.
Customer Relationship Management
Abstract:
V současném dynamickém prostředí by se každá společnost měla v rámci snahy o vytvoření a podpoření své konkurenceschopnosti věnovat otázkám vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management (CRM) lze považovat za jeden z komplexních nástrojů, které mohou přispět nejen ke zefektivnění firemních procesů a zvýšení spokojenosti zákazníků i zaměstnanců, ale i ke zvýšení povědomí o etických a kulturních …moreAbstract:
Every organisation should address the issues linked with customer relations within current dynamic environment because of gaining and retaining the competitive advantage. Customer Relationship Management (CRM) can be employed as a complex tool contributing to the organisational processes improvement or customer and employee satisfaction enhancement. Moreover, it supports the awareness about the ethical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM713
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Hana Mohelská
- Reader: Marcela Sokolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová