Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s. – Ing. Aleš Novák
Ing. Aleš Novák
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.
Marketing strategy of brokerjet České spořitelny, a.s.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem marketingových strategií. V teoretické části popisuji marketingové strategie obecně, jak se liší, co jim předchází a jak se vyvíjely. V praktické části poté popisuji marketingovou strategii brokerjet České spořitelny, a.s. Seznamuji zde obecně se společností brokerjet, se situací na trhu online obchodování, s konkurenčním prostředím a hodnotím produktové, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing strategies. I describe the marketing strategy in general, how they differ, what preceded them and how they evolved. In the practical part I describe the marketing strategy brokerjet České spořitelny, a.s. I am introducing here generally brokerjet with the situation in the online trading market, the competitive environment and evaluate the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d7172/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová