Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie – Ing. Pavel Řepásek
Ing. Pavel Řepásek
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project Study
Abstract:
Tato bakalářská práce je projektovou studií marketingových aktivit sítě družstevních prodejen COOP. V teoretické části se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu. Dále pak příslušnými marketingovými specifiky obchodních řetězců a z toho vyplývajících požadavků retailového trhu. V praktické části se věnuje projektu inovovaného marketingového komunikačního mixu uvedeného řetězce.Abstract:
This bachelor´s thesis is a project study of marketing activities of a retail chain of COOP co-operative stores. The theoretical part discusses problems of marketing and communication mix. Further, I deal with relevant specific aspects of marketing in retail chains and the ensuing requirements of the retail market. In the practical part I focus on a project of innovated marketing communication mix …moreKeywords
Marketing marketingový mix marketingová komunikace marketingový komunikační mix marketingová strategie retailový trh SWOT analýza PORTER analýza řetězec družstevní prodejny COOP Marketing Mix Marketing Communication Marketing Communication Mix Marketing Strategy SWOT Analysis Retail Market Porter Analysis COOP Stores
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vgvq0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova