Ing. Pavel Řepásek

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie

The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project Study
Anotace:
Tato bakalářská práce je projektovou studií marketingových aktivit sítě družstevních prodejen COOP. V teoretické části se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu. Dále pak příslušnými marketingovými specifiky obchodních řetězců a z toho vyplývajících požadavků retailového trhu. V praktické části se věnuje projektu inovovaného marketingového komunikačního mixu uvedeného řetězce.
Abstract:
This bachelor´s thesis is a project study of marketing activities of a retail chain of COOP co-operative stores. The theoretical part discusses problems of marketing and communication mix. Further, I deal with relevant specific aspects of marketing in retail chains and the ensuing requirements of the retail market. In the practical part I focus on a project of innovated marketing communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní