Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie – Eliška Menclová
Eliška Menclová
Diplomová práce
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Internal communication as a part of the National Gallery communication strategy
Anotace:
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of internal communication at the National Gallery in Prague. The first part is focused on theoretical concepts, historical development and definition of the substance and means of internal communication. The essence of the work consists of situational analysis of current conditions at the National Gallery in Prague in terms of internal communication, with an emphasis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Václav Riedlbauch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Internal communication in a selected company
Šimon Kopsa -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
An Analysis of Internal Communication in the Holding Company UNEX a.s.
Blanka URBÁŠKOVÁ