Vývoj franchisingu na českém trhu – Barbora Kourová
Barbora Kourová
Bakalářská práce
Vývoj franchisingu na českém trhu
Franchising Development on the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj a perspektivy franchisingu jako jedné z možností podnikání v České republice. Literární rešerše obsahuje teoretická východiska franchisingu, věnuje se založení franchisingového podniku, dále pak jeho právnímu základu fungování, výhodám a nevýhodám a v neposlední řadě také současným trendům franchisingu ve světě. Praktická část charakterizuje franchisingové podnikání …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the development and perspectives of the franchising business form as one of the business opportunities in the Czech Republic. The theoretical part contains theoretical franchising, dedicated to the founding of the franchising firm legal basis for the functioning of franchising, advantages and disadvantages of franchising and current trends in franchising in the world.The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva