Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři. – Kamila Matějů
Kamila Matějů
Bachelor's thesis
Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři.
Tourism marketing in social media. Influencers.
Abstract:
Bakalářská práce přináší vhled do tématiky sociálních médií, na nich působících travel influencerů a jejich společnou roli na poli cestovního ruchu. Teoretická část práce se zaměřuje na sociální média a jejich význam v cestovním ruchu. Navazuje na ni část praktická, která již konkrétně řeší travel influencery, kteří na sociálních médiích působí. Pomocí strukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření …moreAbstract:
The bachelor's thesis provides insight into the topic of social media, travel influencers appearing on them, and their mutual role in the tourism field. The literature review of the thesis focuses on social media and their importance in tourism. It is followed by the research, which already specifically explores travel influencers who appear on social media. Through structured interviews and a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12618
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Reader: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJŮ, Kamila. \textit{Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wkkuq2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights