Podpora komunikace dětí předškolního věku – Markéta BITTNEROVÁ
Markéta BITTNEROVÁ
Bakalářská práce
Podpora komunikace dětí předškolního věku
Support Communication of preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou komunikace dětí předškolního věku a jejich kompetencí. V teoretické části je popsáno dítě předškolního věku a jeho vývoj. Dále je popsána komunikace, její druhy a výčet komunikačních kompetencí dle RVP PV. V poslední kapitole jsou uvedeny možnosti, jak podpořit komunikaci dětí a jakým způsobem komunikaci mohou podporovat učitelé. Praktická část zahrnuje kvalitativní …víceAbstract:
This thesis deals with the support of communication of preschool children and their competencies. The theoretical part describes the preschool child and its development. Furthermore, the communication, its types and the list of communication competencies according to the RVP PV are described. The last chapter presents ways to support children's communication and how teachers can support communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITTNEROVÁ, Markéta. Podpora komunikace dětí předškolního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
Veronika SOCHA KOLIBOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání
Tereza CHOVANCOVÁ -
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
Lucie Procházková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková