Bc. Hue Ngo Thi Thanh

Master's thesis

Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku

Evaluation of marketing communication of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, která nabrala na důležitosti zejména s příchodem internetu a přechodem marketingu do online prostředí. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části práce byla hlavní snaha kladena na vysvětlení, co je to marketingová komunikace, v čem spočívá a jaké jsou její komunikační nástroje a metody k měření její efektivnosti. Druhá část práce …more
Abstract:
This thesis focuses on marketing communication, which gained importance especially with the arrival of the Internet and the marketing transition into the online environment. This work is divided into two parts. In the first part of the work, the main effort was to explain what marketing communication is, what it consists of, and what are its communication tools and methods for measuring its effectiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2023
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.