Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Hue Ngo Thi Thanh
Bc. Hue Ngo Thi Thanh
Master's thesis
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Evaluation of marketing communication of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, která nabrala na důležitosti zejména s příchodem internetu a přechodem marketingu do online prostředí. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části práce byla hlavní snaha kladena na vysvětlení, co je to marketingová komunikace, v čem spočívá a jaké jsou její komunikační nástroje a metody k měření její efektivnosti. Druhá část práce …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication, which gained importance especially with the arrival of the Internet and the marketing transition into the online environment. This work is divided into two parts. In the first part of the work, the main effort was to explain what marketing communication is, what it consists of, and what are its communication tools and methods for measuring its effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/il8i0/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2023
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGO THI THANH, Hue. \textit{Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wkru12/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš