Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Hue Ngo Thi Thanh
Bc. Hue Ngo Thi Thanh
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Evaluation of marketing communication of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, která nabrala na důležitosti zejména s příchodem internetu a přechodem marketingu do online prostředí. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části práce byla hlavní snaha kladena na vysvětlení, co je to marketingová komunikace, v čem spočívá a jaké jsou její komunikační nástroje a metody k měření její efektivnosti. Druhá část práce …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication, which gained importance especially with the arrival of the Internet and the marketing transition into the online environment. This work is divided into two parts. In the first part of the work, the main effort was to explain what marketing communication is, what it consists of, and what are its communication tools and methods for measuring its effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/il8i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova