Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy – Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Master's thesis
Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy
Individual education plan as an effective support instrument for integratated pupils in elementary school
Anotácia:
Cílem této práce je ujasnit a optimalizovat doporučenou strukturu individuálního vzdělávacího plánu (dále jen IVP). K řešení toho cíle jsem využila obsahové analýzy dokumentů a následné komparace doporučené struktury IVP a s vybranými v praxi používanými IVP. Obsahová analýza se skládala ze dvou částí, a to obsahové analýzy kvality textu, kde jsem hodnotila jednotlivé obsahové prvky vybraných bodů …viacAbstract:
Aim of this thesis is to clarify and optimize recommended structure of individual education plan (IEP for short). I have used content analysis of documents and subsequent comparison of recommended structure IEP as well as selected practice used by IEP for solving this particular problem. Content analysis consists of two parts. First part concerns with content analysis of text quality, where i have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2016
- Vedúci: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. \textit{Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wktkxl/.
Jak správně citovat práci
ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. Individuální vzdělávací plán jako efektivní nástroj podpory integrovaných žáků na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná